smarjeta
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Varkaus
- Laitteisto
- Triax Unique 100 (4xLNB)
Vu+ Duo² (OpenViX 5.0.009), DVB-T2 & S2
Kodi (OpenElec) in Asus Chromebox
Nvidia Shield TV
TCL Android TV
Ostin ensimmäisen Enigma2 boksini 2017. Vu+ Duo2, yhdellä T/C virittimellä. Sittemmin ostin satelliittivirittimen kaveriksi. Sitten T/C viritin kuoli. Löysin Torilta samanlaisen boksi jossa 2xT/C viritintä joista toinen oireili. Nyt nämäkin kulutettu loppuun eli jäljellä 2 täysin kuollutta ja yksi satunnaisesti toimiva T/C viritin ja ilmeisesti toimiva S viritin, mutta lautanen pielessä joten ei tule käytettyä.
Mikä olisi järkevä jatkoliike?
Tuntuu että olen tuttavapiirissäni ainoa joka pohtii digibokseja, eikä meillä perheessäkään juuri muut käytä. Näiden virittimien kanssa en kyllä enää jatka, ovat turhan lyhytikäisiä eikä niitä oikein mistään saa, ja hinnat turhan korkeat jos saisi.
Mikä olisi järkevä jatkoliike?
Tuntuu että olen tuttavapiirissäni ainoa joka pohtii digibokseja, eikä meillä perheessäkään juuri muut käytä. Näiden virittimien kanssa en kyllä enää jatka, ovat turhan lyhytikäisiä eikä niitä oikein mistään saa, ja hinnat turhan korkeat jos saisi.
- Kannattaako hommata joku USB viritin? Jos kannattaa niin mikä? Toimiiko mikä tahansa kiina-tikku?
- Minulla on Silicondust HDhomerun, mutta en ole saanut konffattua VU+:aa käyttämään tätä "verkkoviritintä", onko muilla kokemusta onnistuisiko?
- Heivaanko nykyiset DUO2:t SER:iin ja hommaan jonkun uuden?
- Jos päädyn uuteen boksiin, missä olisi kestävemmät virittimet